سخنان جالب مدیر گوگل درباره ی وب در سفر اروپایش
 
اخبار و مطالب جدید و جالب

 modire google2 سخنان جالب مدیر گوگل درباره ی وب در سفر اروپایش

به گزارش فرز به نقل از فارس، وی که در یک سفر اروپایی به سر می برد در سخنرانی خود در شهر هانوفر آلمان به مناسبت افتتاح نمایشگاه سبیت اظهار داشته که وفاداری تنها در مورد یک ملت نیست، بلکه می توان آن را در مورد دوستان و علائق هم به کار برد.

 

وی افزود که این مساله همه چیز را برای شهروندان، دولت ها و جوامع تغییر خواهد داد و البته پذیرش آن برای برخی افراد و گروه ها مانند سازمان های گمرکی، جمع اوری کنندگان مالیات، سیاستمداران دشوار خواهد بود. اما به هر حال فکر کردن به تحولات این چنینی که در جریان است بسیار قابل توجه است.

اشمیث تصریح کرد: این پدیده منجر به شکل گیری یک فرهنگ جدید جهانی خواهد شد. من همیشه اعتقاد داشته ام که وب چیزی بیشتری از شبکه ای متشکل از دستگاه ها و ماشین هاست. وب شبکه ای از ذهن هاست که در حال شکل دادن به یک وجدان جهانی است. وب احساسات و اعمال همه ما را یکی کرده است.

او در این سخنرانی وظیفه تعریف شده گوگل را سازماندهی اطلاعات موجود در جهان و قابل دسترس کردن آن به شیوه ای سودمند در تمام دنیا عنوان کرد.

وی همچنین از علاقه این شرکت به گسترش یک فرهنگ جهانی سخن گفت. وی گوگل را به دلیل فعالیت در مقیاس جهانی و ارائه خدمات گسترده ترجمه در سطح جهان برای سرویس هایش برتر از رقبا دانست.

وی به انتقادهایی که از این شرکت به علت بی توجهی به حریم شخصی کاربران می شود هم اشاره کرد و گفت گوگل سعی می کند از سیاست “شیطان نباش” پیروی کند.

اشمیث گفت: فناوری معجزه نمی کند و عامل برقراری اتصال است که همین امر زندگی مردم را متحول می کند. فناوری در نهایت همچون آب راهی را برای نفوذ پیدا می کند و نمی توان جلوی آن را گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب